V zadnjem tednu
Teden v prazničnem ritmu
Od ponedeljka, 21. 12., do četrtka, 24. 12., so na OŠ Petrovče in POŠ Trje na daljavo potekali praznično obarvani dnevi dejavnosti. Vsak dan smo z razredniki najprej odprli novo darilo in vsako je bilo malo »slajše«. V darilu presenečenja so se skrivala tema in navodila posameznega dneva.
V ponedeljek smo v sklopu kulturnega dne spoznali zgodbo o Skopušniku (Scrooge), ki ni maral božiča. Naučili smo se, kako pomembno je, da smo tudi v božičnem času dobrodelni in prijazni do drugih ljudi, zato smo med drugim izdelali voščilnico za »skrivnega sošolca« in mu v želji skorajšnjega druženja podarili »nematerialno darilo« v obliki igre, plesa, petja, pogovora …
V torek, 22. 12., je prišel na vrsto športni dan, na katerem se je vse vrtelo okoli orientacije in plesa. Imeli smo uro v živo, na kateri sta nam Gregorja iz CŠOD Gorenje predstavila orientacijo in nam zaupala, kako se orientirati v naravi. Za nalogo smo morali iti na sprehod in na list narisati pot, na njej pa označiti kontrolne točke ter jo nato poslati učiteljem za šport. Na plesni delavnici, ki so jo vodili plesalci naše šole, smo zaplesali v ritmu božičnih pesmi.
Naslednji dan, torej v sredo, 23. 12., pa je bil tehnični dan, ki je bil mnogim učencem najbolj všeč. Bil je dan, ko smo lahko pekli piškote, pripravljali praznične pogrinjke ali pa z izdelavo ptičjih krmilnic ali lojnih pogač poskrbeli za ptice.
Naslednji dan pa je, končno, napočil četrtek, ki smo se ga verjetno vsi najbolj veselili. Bil je namreč zadnji dan v tem koledarskem letu, ki naj bi ga preživeli za računalnikom. Zjutraj smo prebrali pisma »skrivnim sošolcem«, nato pa smo si ogledali posnetek radijske proslave ob dnevu samostojnosti in enotnosti, ki so ga pripravili radijci in predstavniki šolske skupnosti, za piko na i pa smo poslušali še glasbeno voščilnico mladinskega in otroškega pevskega zbora. Na koncu smo si zaželeli srečne in lepe praznike ter se poslovili.
To je bil res izjemen in poučen teden, ki nam je pričaral pravi praznični duh, in mislim, da smo lahko vsi učenci hvaležni učiteljem, ki so za to poskrbeli.
Neža Stepišnik, 8. c
Plesne delavnice
Na torkov športni dan smo se plesalci iz plesne skupine Fontana preizkusili v učenju koreografij.
Že en teden prej smo se razdelili v skupine po dva oz. tri in pripravili plesne vsebine za učence od 4. do 9. razreda. Koreografije so seveda morale biti v božičnem stilu. Vsak razred je imel svojo koreografijo, ki jo je sestavila dvojica, ki je bila zadolžena za ta razred. Pri sestavljanju nam je pomagala gospa Maja Bubik Polovšak. Ko smo sestavili koreografijo, je en v skupini posnel ogrevanje, drugi je posnel koreografijo po štetju, tretji pa je še zaplesal ob glasbi. Ko je bilo vse posneto, so učitelji posnetke za posamezen razred združili skupaj in jih objavili v ekipah za šport na Teamsih. Učenci so se tako lahko naučili ples pred športnim dnevom, v kolikor pa se ga niso, smo se ga pa skupaj naučili na plesnih delavnicah.
Uma M. Kainz, 8. c
Naj trenutki zadnjega tedna pred počitnicami
V ponedeljek smo morali vsi učenci na šoli napisati voščilo skrivnemu sošolcu in učiteljem, ki nas učijo in spodbujajo v teh težkih razmerah.
V torek smo malo migali s plesnim koreografom in se naučili, kako se orientirati v naravi.
V sredo smo se odpravili vsak v svojo kuhinjo in spekli piškote, rolade, kekse … Ker zelo rada pečem pecivo, je bil to moj najljubši dan.
Četrtek pa je bil poslovilni dan – zadnji šolski dan v tem koledarskem letu … Med drugim smo si ogledali radijsko proslavo in prisluhnili glasbeni voščilnici naših pevcev in inštrumentalistov.
Maruša Šket Galun, 6. b