Vodič za delo na daljavo

Dodeljene naloge

1. Odpreš aplikacijo Tems

2. Izbereš razred oz. skupino

3.Izbereš dodeljene naloge

4. Prebereš navodila in rešiš nalogo

5. Oddaš svoj izdelek, s klikom na gumb Add work (Dodaj izdelek) če je naloga to zahtevala od tebe. Izdelek je lahko:

  1. Datoteka iz tvoje shrambe v oblaku OneDrive
  2. Nov Wordov, Excelov ali PowerPointov dokument
  3. Povezava do spletne strani
  4. Obstoječ izdelek iz aplikacije Teams
  5. Najbolj pogosto bo to datoteka iz računalnika npr. fotografija izdelka, ki pa jo najlažje dodaš z uporabo aplikacije Temas na telefonu (glej navodila spodaj).

6. Ko končaš z delom, klikneš gub Turn in (Oddaj) in dobiš sladoled. 🙂

7. Undo turn in (Razveljavi oddajo) – klikneš če bi svoje delo rad še dopolnil. Potem dodaš izdelke in spet klikneš na gumb Turn in.

RETURN – učitelj pregleda nalogo

Ko nalogo oddate s klikom na gumb Turn in, to učitelj vidi. Sedaj je naloga učitelja, da vam vrne povratno informacijo. Običajno učitelji na kratko napišejo komentar k nalogi in jo vrne. Možna sta dva scenarija:

1. možnost: učitelj ni zadovoljen z vašim delom in vam naroči, da dopolnite delo. V tem primeru je vaša naloga, da popravite, dopolnite izdelek, znova pripnete k nalogi in kliknete Turn in again. S tem vrnete nalogo učitelju, ki jo bo zopet pregledal in vam napisal novo povratno informacijo.

2. možnost: učitelj je zadovoljen za vašim delom, naloge vam ni treba dopolniti. V tem primeru je dodeljena naloga zaključena in NE kliknete še enkrat na gumb Turn in again.

Uporaba aplikacije na mobilnem telefonu ali tablici

  1. Namestimo aplikacijo Teams
  2. Se vpišemo s svojimi podatki
  3. Odpremo dodeljeno nalogo
  4. Rešimo nalogo
  5. Fotografiramo izdelek
  6. Dodamo izdelek Add work
  7. Oddamo nalogo Turn in – glej video spodaj:

Morda vam bo všeč tudi...